keskiviikko 14. maaliskuuta 2012

Sinun sanasi antoi minulle toivon.


Sinun käskyistäsi minä saan ilon, ne ovat minulle
rakkaat. Minä kohotan käteni sinun puoleesi,
minä tutkistelen sinun käskyjäsi. Ne ovat minulle
rakkaat. Muista lupausta, jonka palvelijallesi annoit!
Sinun sanasi antoi minulle toivon. Sinun lupauksesi on
kurjuudessa lohtunani, se virvoittaa minut jälleen.
Psalm 119: 47-50

Herra sinun sanasi on ikuinen. Sen luja perusta on taivaassa.
Polvesta polveen pysyy totuutesi. Sinä panit paikoilleen
maan, ja se pysyy. Sinun päätöstesi varassa on yhä kaikki,
koko luomakunta palvelee sinua. Ellei lakisi olisi ollut minun ilonani,
olisin menehtynyt kurjuuteen.
Psalmi 119: 89-92, 105

Sinun sanasi on lamppu, joka valaisee askeleeni, se on valo minun matkallani
Psalm 119:105


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti