maanantai 5. maaliskuuta 2012

Herra osoita minulle tiesi.



Herra osoita minulle tiesi, opeta minua
kulkemaan polkujasi. Ohjaa minut totuuteesi ja
opeta minua, sinä Jumalani, auttajani! Sinuun
minä luotan aina. Herra, sinä olet laupias, muista minua,
osoita ikiaikaista hyvyyttäsi. Älä muista nuoruuteni
syntejä, älä pahoja tekojani! Sinä, joka olet uskollinen ja
hyvä, älä unohda minua!
Psalmi 25: 4-7

Käänny puoleeni ja ole minulle
armollinen, sillä minä olen yksin ja avuton. Lievitä
sydämeni tuska, ota pois minun ahdistukseni. Katso minun
kärsimystäni ja vaivaani ja anna anteeksi kaikki syntini.
Psalmi 25: 16-18

Tutki minut, Jumala, katso sydämeeni. Koettele
minua, katso ajatuksiini. Katso olenko vieraalla,
väärällä tiellä, ja ohjaa minut ikiaikojen tielle.
Psalmi 139: 23-24

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti