tiistai 13. maaliskuuta 2012

Herra on oikeamielinen.



Minä rakastan Herraa. Hän kuulee minua, hän
kuulee hartaan pyyntöni. Kun huudan häntä
avuksi, hän kuuntelee. Kuoleman köydet
kiertyivät ympärilleni, tuonelan kauhut ahdistivat minua,
minut valtasi tuska ja murhe. Silloin minä huusin Herran
nimeä: ” Herra! Pelasta minut!” Herra on oikeamielinen
ja laupias, meidän Jumalamme on armollinen. Herra on
avuttomien suojelija. Kun voimani uupuivat, hän tuli
avukseni. Nyt olen saanut rauhan, Herra piti minusta
huolen. Hän pelasti minut kuolemasta, hän säästi silmäni
kyyneliltä, ei antanut jalkani astua harhaan. Minä saan
vaeltaa Herran edessä elävien maassa. Minä uskon,
ja siksi puhun. Olin tuhon partaalla. Hädän hetkellä
minä näin: ihmisiin ei ole luottamista. Kuinka voisin
maksaa Herralle sen, minkä hän on hyväkseni tehnyt?
Psalmi 116: 1-12

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti