maanantai 26. maaliskuuta 2012

Minä laulan sinun kunniaasi.



Minä laulan sinun kunniaasi, Jumalani,
kuninkaani! Minä kiitän sinun nimeäsi aina ja
ikuisesti. Joka päivä minä sinua kiitän, minä
ylistän sinun nimeäsi aina ja ikuisesti. Suuri on Herra,
ylistettävä yli kaiken, tutkimaton hänen suuruutensa!
Sinun tekojasi ylistetään polvesta polveen, isät kertovat
ihmeitäsi lapsilleen, tuovat julki sinun kirkkautesi, loistosi
ja kunniasi. Minä mietiskelen sinun ihmetekojasi.
Psalmi 145: 1-5

Sinä olit turvapaikka heikolle, pakopaikka kurjalle
vaikeuksien aikana, suoja rankkasateessa,
varjo helteen tullen. Sillä väkivaltaisen mieli on kuin talvinen 
rankkasade, kuin helle autiomaassa. Vihollisen kerskailun sinä 
vaiennat. Niinkuin helle pilven varjostaessa, niin vaimenee 
väkivaltaisen voittolaulu.
Jesaja 25:4-5

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti