sunnuntai 19. helmikuuta 2012

ISO KIRJA



Kirjoitan blogiini Raamatun eri aiheista ennen kaikkea itselleni mutta toivon, että voin olla avuksi jollekin joka lukee tätä.

Raamattua siteeratessani käytän Suomen evankelis-luterilaisen kirkon kirkolliskokouksen vuonna 1992 käyttöönottamaa suomennosta.

Joh. 3:16
Jumala on rakastanut maailmaa niin paljon, että antoi ainoan Poikansa, jottei yksikään, joka häneen uskoo, joutuisi kadotukseen, vaan saisi iankaikkisen elämän.

Hebr. 2:14-15
Nämä lapset ovat ihmisiä, lihaa ja verta, ja siksi hänkin tuli ihmiseksi, heidän kaltaisekseen. Siten hän kykeni kuolemallaan riistämään vallan kuoleman valtiaalta, Saatanalta ja päästämään vapaiksi kaikki, jotka kuoleman pelosta olivat koko ikänsä olleet orjina.

Joh. 14:27
Minä jätän teille rauhan. Oman rauhani minä annan teille, en sellaista jonka maailma antaa. Olkaa rohkeat, älkää vaipuko epätoivoon.

Joh. 14:6
Jeesus vastasi: Minä olen tie, totuus ja elämä. Ei kukaan pääse Isän luo muuten kuin minun kauttani




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti